Monday 24 February 2014

Cintainya sampai ke syurga

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua..rasanya ira da lama tidak updatestory baru kan? maaflah..ira tak sempat nak update blog sebab masa dan keadaan tidak mengizinkan..okay,hari ni ira nak story tentang ape yang ira rasai sekarang..
ira tak tahu la sama ada ira ni sudah menjadi tunangan Fir ke? ira terbaca artikel di moment orang yang ira cintai sgt..ira rindui dia..bila ira kenangkan semula..fir pernah bertanya pada ira...adakah mahu ira menjadi wife dn berkahwin dgnnya? ira setuju nak kahwin dengannya..ira tak tahu kenapa dengannya ira serius ingin mengakhiri hubungan ira dgn fir dengan ikatan pernikahan..
tetapi kini kami terpisah..namun begitu,hati ira masih merasai cinta terhadapnya..apakah ini semua?

Ira akan tunggu dia..ira sygkn dia sgt..kata ustazah apabila lelaki itu telah mempersetujui untuk berkahwin dengan gadis itu..dn gadis itu setuju maka trjalinlah ikatan pertunangan itu..dan akan berdosa apabila lelaki itu berkahwin dgn gadis lain..kerana pertunangan itu akad janji..sekiranya tidak menunaikannya..

"Yaallah..ku berharap suatu hari,kau hadirkan dia semula utkku..dan mnyatukan kami dengan ikatan yang suci iaitu pernikahan..ku inginkan hubungan ini halal disisiMU.. ku mencintai dan menyayanginya keranaMU..Kau temukan kami dan kau beri rasa cinta dan sayang kpd kami..ku mohon lindunginya..dan satukan kami.." ira cintai fir sampai ke syurga...




No comments:

Post a Comment